Det finns inte kvar.


Har precis kommit hem nu. Fick 160 kr för att sitta och kolla på film me min kusin några timmar. Sen ville han leka kull och kurragömma, och så hjälpte jag han me engelska läxan och sen lekte vi nudda golv. Japp, låter ju som lekar för mig. Men de var lite kul ändå. Sen blev han lite tröttare och då kollade vi på film. Jag mår inte lika illa längre som tur är. Mamma har precis varit här och hämtat grejjer, ska flytta hem till henne imrn. Hon tjaffsar om några jävla skor. Jag tycker att jag kan ha dom jag har men hon tycker typ att jag ska ha kängor eller nåt. ALDRIG att jag tar på mig typ gortex kängor eller liknande. Pappa jobbar imrn och sen är han ledig ett år och får betalt, helt utan anledning. Ännu mera tid för mina föräldrar att snoka. Varför lägger dom sig alltid i saker som dom inte har ett dugg att göra me? Nu ska jag duscha iaf

/ J '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0