nathalie har tråkigt.

ALLMÄNT...
Namn: Nathalie ståhl
Piercingar: Öronen, :P
Tatueringar: najje
Längd: runt 160 cm.
Skostorlek: 36 (37)
Hårfärg: typ ljusbrunt?
Är du kär i någon: mjaaa
Önskar du att du bodde någon annanstans: haha, aa. varsomhelst, men inte hemma
Tänker du på självmord: haha, nej. men det har väll hänt?
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning..
Vilket shampoo använder du: Elviltal anti breakage.
Vilken parfym använder du: just nu är det väll gucci
Vad är du rädd för: småkryyp.
Gillar du Berg-och-Dalbana: gillar? det var allt en dum fråga

SENASTE...
Film du hyrde: Åj haha vet inte, det var länge sen.
Film du köpte: Köper nästan aldrig film, kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: sagoland.
Låten du hade på hjärnan: sagoland, sitter och sjunger på den nu
Låten du laddade ner: eehm. ingen aning. :S
Personen du ringde: pappa (a)
TV program du tittade på: igårkväll, a shot at love
Personen du tänkte på: ....

FAVORIT...
Mat: pannkakor, kebab (a)
Låt: haha, sagoland. helt klart.
Sak att göra: Ha kul.
Sport: friidrott
Dryck: COLA, vaffaan!
Kläder: strumpbyxor, en tröja med söt apa på. en kofta.
Film: oj då.. många. men just nu är jag helt förälskad i pledge this och seven pounds
Program: måånga

ANTAL...
Gånger du varit kär: kär på riktigt.. 2,
Gånger ditt hjärta brustit: för många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: vetinte faktiskt.
Ärr du har på kroppen: haha,. har lite överallt :P
SENASTE...
Bok du läste: linas kvällsbok, del 1
Personen du fick mail av: mail? jag läser aldrig mina.
Personen du fick brev av: norde typ.
Personen du fick sms av: bättre
Gången hela din familj åt middag tillsammans: söndags

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Skolan och skärholmen med b'vän louise
Var det kul: Nej, inte skolan. skärholmen. ja vaffan
Hur tidigt stiger du upp: typ 6, halv sju på vardagarna. Tidigast 11 på helger.
Vad ska du göra ikväll: Sitta hemma bara.. kanske gå ut, får se.

Är du seriös: haha sällan.
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: överallt just nu.
Använder du hårspray: aa, oftast.
Kan du stå på händer: haha, aa. men rakt vet jag inte om jag står
Favorit serie: ingenaaanin.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: eehm, socker fan :)
Gillar du ketchup: aa, på rätt mat.
Är du glad nu: njaa. det kan man väll inte påstå
Var du glad igår: aa, det tror jag.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: näääe
Vad dansar du till: dansar. jag kan inte dansa
Stockholm är: grönt
Göteborg är: Kan du sjunga: det kan också få vara grönt.
Mer värt än guld: älsklingarna
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: thailand
Ska bli skoj: med sommarlov
Ska inte bli skoj: med skolan..
Sparar till: Inget
Väntar på: sommaren..
Pålägg som gäller: smör..?
Dagens dryck: schweppers eller hur fan det stavas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0