Jag är liten i sinnet när jag gråter. Jag är sliten vill ändå bli förlåten.

Den här dagen har varit den jobbigaste på länge. Måndagen var också jobbig men den här tog priset. Vet inte varför jag ständigt mår så illa. Mamma frågade mig idag om jag ville följa med och sola, Marissa frågade om jag ville följa me till Kattis. Skulle behöva sola och jag vill jätte gärna vara me Kattis och Marissa men jag tackade nej till båda. Orkade inte helt enkelt. Just nu sitter jag och tråkar och käkar avocado. Den var omogen och alldeles hård.


Lisen jag är lessen gumman men du kan inte bläddra längre ner. Här går mongo gränsen ! ( x <3
---------------------------------------------------------------------------------------------


/ J '

Kommentarer
Postat av: lisen

hahaha. den var ju jävligt grön -.- x) <3

2009-03-03 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0