ffuuuck

asså jag är typ helt död! jag och johanna crashade igår. danilo var med. johannas pappa var inte hemma. vi hade denääjs. men mitt minne är dött. kommer inte ihåg någonting från igår typ. alla snackar , men jag vet ingenting fan. det är läskigt.
sen har jag också gjort bort mej för adam. men han vet inte om det typ. jag råkade avslöja lite grejer igårkväll tydligen. men han vt inte vadjag sa. men många andra vet. men orkar inte. nu mår jag ganska kefft. så kävla trött.
att crasha kanske inte alltid är bäst. mitt huvud duuuunkar sönder. så nu ska jag ta det chill. kanske gå och köpa en godispåse och lägga mej i sängen och titta på en film. knaaas va trött jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0