tjooockis - paowaaaaa!

*tiiiwwiiiiee* lisen kommer hit ! pappa ska ut och äta med någon polare och då ska jag och lisen knarka chicken nuggets så mycket de bara gååår !  Bara så ni vet, ni har kommit till en tjockis-power blogg !

Juste, såg ni på teven i måndags? Såg ni han typ indiern elle vad han nu var som var helt täckt med vårtor?! Hans händer och fötter hade fövandlats till stora vårtor, man såg inte att det var händer under. Jag driver inte ! : o. Jag satt och bara stirrade på teven, har aldrig sätt något sånt förrut. Om jag blir rik så ska jag skicka lite pengar så att han kan göra en såndär magisk operation eller något.

Ska möta Lisen i centrum nu. Nathalie kanske sover här sen, de är lite knas hemma hos henne och hon mår inte topp. Självklart får min souli sova här<3

/johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0