men guud.

Oj, såg att det blev lite emo i det inlägget. Sån är inte jag. det känns bara som att jag bråkar med allt och alla hela tiden. det finns aldrig lugn och ro lixom. om ni fattar. och det är ganska jobbigt. men det löser sej. Men helt ärligt har jag inte gjort någonting idag.
vill ni höra något sorgligt? :O
jag har bara 200 kvar från mitt barnbidrag. har inte den blekaste hur det har gått till. det har ju ändå bara gått. hmm.. 6 dagar. vet inte vart allt har tagit vägen. helt unbeliviböööl! aja, ska inte deppa över det nu. får försöka fixa fram pengar på något sätt. positiv inställning. haha.

Slänger in bild på mej och min brysh nu ;)



Puss / nathalie. <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0