Hej geeks !

Hej, johanna här. Just nu är Lisen hemma hos mej. Hon ligger i min säng och typ smsar och snackar lite me sej själv. Jag sitter här vid datan och håller på att facka ur på hela skiten ! Vi konfirmerar oss ju, alla tre. Vi tycker nog alla att de är rätt tråkigt men vi fortsätter liksom bara. Idag hade vår lilla kyrka hittat på något skojjigt. Man skulle välja bland lite roliga aktiviteter att göra hela lördagen. (vi skulle samlas klockan 10 på morgonen) Man fick välja mellan levande verkstad, bongotrummor, typ sång och fotto. Lisen gick inte men jag och nathalie var tvungna. Vi valde fotto, alla dom roliga människor fick fotto. Utom jag-som fick sitta och spela bongotrummor i flera timmar. Efter det skulle jag typ sitta och rita så jag gick. Efter lunchen, jag och natta-patta satte oss på grillen och åt en pommes. Nu på kvällen har jag och lisen bara tjockat oss. De är de vi gör bäst liksom.

Ska inte skriva mer nu, då orkar man ju inte läsa. (om de är någon som läser men de tror jag knappast) Vi har precis startat bloggen och vi kmr skriva så ofta vi kan och lägga ut bilder och så och fixa design. Såhär tråkig kan den ju inte vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0