Finns ingen rubrik till detta inlägg

Jag och Lisen vaknade halv 2. Lisen skulle vara hemma två och bara resan tar en halvtimme. (Resten typ ett halvt år) Vi åt lite mackor och sen kom hon iväg, förvånansvärt fort. Hon tog bussen som gick halv 3. Då kom hon ju antagligen bara hem en timme för sent. *Applåder* Vi är bäst när det gäller det här med tider. Jag har bara hängt vid datanb och nu är det mörkt igen. Ska duscha snart och sen ska jag åka med mamma till närmaste bankomat så att jag kan få mitt barnbidrag som jag skulle ha fått för 5 dagar sen. Den här veckan som kommer blir bra, för jag har pengar. Jag vet att i en jackficka hemma hos pappa har jag 700, idag ska jag få 1050 och i en annan jackficka så har jag ett presentkort. 600 kr på JC. Vi är uppe i tvåtusen nu alltså ( :

Många bilder på mig får ni inte i den här bloggen iaf. Det finns inga bilder på mig och kommer aldrig finnas.

tjing// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0