trist, javisst

Kan inte hålla mej, har ändå så tråkigt. Så tråkigt, så tråkigt.

Jag är ju med i styrelsen i elevrådet i skolan och idag var det ett sånt där styrelsemöte. Fattar inte vad jag gör där egentligen. I Styrelsen måste det finnas 7 medlemmar eftersom att det inte ska bli jämt när man röstar. Jag skulle inte vara med men det var bara 6 stycken så dom tryckte in mej och gav mej den mest meningslösa uppgiften som vice kassör. Om snubben som har hand om ekonomin skulle vara sjuk någon gång så har jag hand om ekonomin. toppen, jag som är så bra på att räkna och ha hand om pengar. not. Och om han skulle vara sjuk på ett möte ja vad skulle jag göra då? Ta med mej pengarna? Räkna pengarna? Jag vet ju inte ens vad en kassör är. Så där sitter jag på dom extremt viktiga mötena med dom extremt viktiga människorna och gör typ ingenting. Om jag har tur så missar jag lite på en no lektion här och där. Jag känner mej lite mer hemma på dom vanliga elevrådsmötena som inte är fullt lika viktiga. Iaf, nästa tosdag ska hela styrelsen ha kurs. Hela dagen, från 9 - 15. Great, verkligen. Ska missa en hel skoldag för att gå på någon kurs som jag aldrig kommer att ha nytta av. Eller ja, det vet jag ju inte men jag får hoppas att det inte blir tråkigt iaf.

/ J'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0