Mitt i röran

Nu måste vi byta design tjejer (?!) Jag har tröttnat på svart. Jag vill ha en ljus blogg. Har inte fixat prao och har inte fixat svenskan. Känner att jag skulle behöva sova. Ska lägga mig snart.

Det enda positiva just nu är att det är en skoldag kvar. En enda dag på helvetet kvar och sen är jag ledig i 9 fucking dagar ! Då ska jag sova ut och bara ta det lugnt.

Kom fram till att jag känner mig som mos. Som en överkörd padda, platt som en pannkaka.

Nu blundar jag helt, stänger mina ögon och ser bort. Jag orkar inte kämpa mer, det är inte till någon nytta. Nu struntar jag i det här, jag släpper allt och låter slumpen bestämma. För jag orkar inte mer. Varje gång jag försöker ta mig upp så är det någon som måste trycka ner mig igen och nu tänker jag inte ens försöka att ställa mig upp.


/ J '





Kommentarer
Postat av: emilia

hahahha tönt

2009-02-22 @ 12:11:06
URL: http://kattityd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0