Lisen har sjukt tråkigt ikväll.

Ännu en lista, läs om ni orkar! :)


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

Ehm, tre typ :)
Vilken svordom använder du mest?
Antingen fitta eller helvete.

Äger du en iPod?
Yesbox, en liten en.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Den första på 06.00, den andra på 06.30. Men jag går ändå alltid upp halv åtta, även fast jag börjar åtta.

Hur många resväskor äger du?
Jag är inte precis i behov av någon resväska, och någon egen har jag då inte :)

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Jag har ett par flipflop-isar som jag älskar över allt annat, som skulle jag kunna ha året om. Men jag har så fula tår, så flipflops går bort automatiskt :(

Var köper du dina matvaror ifrån?
Matvaror..? Lid'l vaffaaan. Eller vivo i mitt Hökarängen.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, jag ser rätt så grotesk ut på bilder.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Så bra minne har inte jag.

Har några av dina vänner barn?
Nej. 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
(Vad är lotto?) Och eh, typ glass :)

Har någon någonsin kallat dig lat?

Heladan, varjeda :)

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Näe :P

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Jag har inga sådana apparater.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Det heter O'boy!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Japp  

Vad åt du till middag?
Potatisgratäng och köttnågonting. Och sallad :)

Använder du huvtröjor?
Ibland.

Kan du vissla?
Utåt & inåt serru.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Kanske det :)

Vem var den sista som ringde dig?
Danilo

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Typ frittfall.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, hela Fruängen gör det.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
Vad är riktnummer? :s

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jarå.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stuur bre :)

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag är blyg inför nästan alla som jag inte känner, lite  social fobi här va.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Typ Hitta Nemo...

Äger du några band-t-shirts?
Nej. Spice Girls möjligtvis.

När flög du senast?
Nyss, jag behövde ta mig hem snabbast möjligast från min tripp till nordpolen.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Sex :)

Läser du för skojs skull?
Ja, dvs ganska ofta.

Pratar du några andra språk?
Ja, arabiska (a), lite spanska, och mitt egna lilla språk som bara jag förstår.

Diskar du din egen disk?
Nej, diskmaskin is the shit! Men jag älskar att diska, det är kul :)

Har du gråtit offentligt?
Hahahahaha, jaa :) fast det var mitt i natten och jag låg i en buske.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Här hemma hos mig finns det alla möjliga sorters datorapparater.

Vilka gör du, önskningar eller planer?

Jag tar dagen som den kommer men hoppas på det bästa (;

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Näe :P

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jaa! 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Jag hatar när folk bjuder.

Kan du kasta macka?
Det är väl ingen konst, vem som helst kan väl kasta en macka :d

Har du någonsin varit på Jamaica?
Vart ligger det? Om det ligger i Finland så har jag varit där... :)

Vad har du med dig in på bion?
Jag och marissa tar alltid med oss värsta måltiden (a) 

Vem var din favoritlärare?
Ilmars in my <3

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Va? Ras och grejer, vaffaaaan.

Vad har du för väder?
Jag har väl inget jävla väder...?

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Nja?

Har du en blogg?
Appselut inte! 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
jag kan svara på den frågan om några år :) 

Gillar du att flyga i flygplan?
Nej, jag flyger helst av egen maskin.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Jag känner mig inte tillräckligt smart idag för att kunna svara på den frågan.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Vad är det för fråga? x)

När sov du senast på golvet?
Det minns jag inte, haha.

Vilken är din favoritdrink?
O'boy ;)

Gillar du din boendesituation?
Jadå, jag älskar skogen!

Vilken är din mammas hemstad?
Bagdad.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag fungerar aldrig.

Äter du frukost dagligen?
Nej, typ aldrig :)

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Njo, kanske. Ibland.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ibland.

Vilken är din favoritfrukt?
Johanna. 

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Vad är kalorier?

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
15.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja.

Tror du på liv på andra planeter?
Säger jag det måste jag döda dig.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag själv.

Vad var det senaste du åt?
Äckliga ostchips :S

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Inte fan vet väl jag :)
Gillar du senap?

Öh, nää...

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag pratar inte så ofta med mig själv.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jadå, jag är ingen pussy inte.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag vet inte hur jag ser ut när jag sover. Men typ på mage..?

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Ingen aning, jag kollar inte så mycket på film.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Ebay..?

Tycker du om att krama folk?
Vissa.

Skulle du säga att du är trendig?
Nej absolut inte :O

Äger du en digitalkamera?
Ja, men den har jag på något vänster lyckats ta sönder.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Jag skulle säkert börja skratta..

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Den lilla gröna, håriga saken.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på vem det är.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

Många.

Tycker du att du är attraktiv?
Haha, nej x)
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Känslomässiga förpliktelser? Öh, man gör väl som man själv vill :)

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej x)

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ahmed.

 

 

 

Jag tror inte att någon bryr sig, men iallfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0