seven pounds.

haha, måste bara berätta  väääärldens roligaste grej asså!
Jag sitter i fannys säng och gör något. fanny ställer sej på sängen och hela brakar ihop. jag höll på att dö av garv. ni skulle se. hela madrassen typ rasade ihop. omg. hon kunde inte få upp den så hon var tvungen att väcka sin pappa så han fick komma. men det var så jääävla roligt!

vi har både skrattat och gråtit idag.
har någon sätt filmen seven pounds?
världens sorgligaste film, okej, inte världens kanske. men den var riktigt sorglig. men endå en film som jag rekomenderar. den är lite konstig i början, man fattar inte mycket alls. men sen så börjar man förstå. den var verkligen skitbra. det är faktiskt en av dom bästaste filmerna jag har sett. så jag tycker ni ska se den. vet ínte om den finns ut än. men jag tycker ni ska se den iaf. nu ska jag inte tjata om det.



Puss / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0