Och där var veckan förstörd.

Sho fan ! :  D

Har nyss slutat. Nu sist hade vi engelska, först tog lärar-helvetet min mobil och sen kastade hon ut mej. Jag ska också bli lärare och så ska jag vara fett elak ! Och jag gjorde faktiskt ingenting, Danilo började och så sparkade hon ut mej OCH Danilo.

Fick tag på Stina på lunchen. Fattade inte riktigt vad hon sa men hon gav mej numret till ett annat dagis. Hoppas verkligen att vi får prao där. Hjälp ! Jag har fått läskiga utslag på benen ! Först var det bara högst upp men nu är hela benen fulla och jag har kliat så mycket att det mest är små sår. Ska till doktorn om typ två veckor. Hur ska jag klara mej med klådan i fucking två veckor ?! : S

/ J '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0