Lycka alltså

Okej nu måste jag bara berätta en liten detalj ! Jag och Nathalie ska på kryssning, kan ni fatta de? Me våra mammor men dom behöver vi ju inte hänga med. Vi ska ha en egen hytt, åh fyfan va kul de kommer bli ! Vill åka nu ! Jag har aldrig åkt kryssning, Nathalie säger att jag kommer att vara kär i båtar efter det här. Men vadå, gotland färgan räknas väl ?

Och både min pappa och min klamydia-brorsa är på bra humör ! Det här kanske blir en bra vecka, även fast första dagen inte blev så lyckad då...
Nu ska jag gå och kolla på teve me min klamydia-brorsa.

Han har inte klamydia på riktigt men de är kul att säga så. Hihi, klamydia-anton (a)(a)<3

Pussen ! / J '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0