Livet i ett glass paket.

Jag gick väntade här på Lisen men hon kom aldrig den lilla bus ungen. Jag gick till c, köpte glass och så slog tanken mig (orolig som jag är) att Lisen säkert ligger våldtagen i en buske. Jag ringer henne, hon svarar och lägger på. Så jag börjar leta, jätte jätte länge. Tills jag får ett sms från henne där det står "hemma".  Jag blev sååååå sur. Sen gick jag hem och tittade på den flashiga hunden bolt och åt glass. LISEN FICK INGEN GLASS, HON KAN ÄTA SIN SKETNA YOGHURT.

Sen ringde Josef, som klättrade på sina skåp. Förvånar mig inte det minsta x) . Han är gaaalen. Efter ett tag bara försvann han, poff !

Jag har fått ont i magen av all glass. Och ont i pannan av kylan.

/ J '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0