Johanna har tråkigt.



Har fruktansvärt tråkigt, och jag är så trött. Kan knappt hålla mig vaken. Men ändå vill jag inte lägga mig. Det känna så meningslöst att lägga sig tidigt när man är ledig nästa dag och kan sova ut ur länge man vill. Kanske ska kolla på en till fim. Jag älskar att kolla på film, de gör jag jämt. Eller läsa ut min bok. Det är bara 37 sidor kvar och det kmr att dröja minst ett år innan jag hittar en ny som jag gillar, jag läser typ aldrig liksom. Men om jag läser så måste den verkligen vara jätte bra. Har börjat på en annan också som heter tusen strålande solar, typ 400 sidor. Då är jag sysselsatt ett tag men den börjar bli så seg. Jag har hoppat över flera sidor som bara är massa jävla detaljer : S Jag skulle faktiskt också kunna ringa och störa någon ett tag. Jag kan poppa popcorn i min skojjsiga micro, fast jag börjar bli jävligt trött på micro popcorn. Dom smakar bara friggolit! (ja, jag har ätit friggolit).

Titta det finns massor för mig att göra ( :
Men fortfarande...jag känner mig liiiiiite lonely.


Måste bara fråga. Jag har hört att det ska byggas en polisstation i Fruängen? Och att dom ska göra c till ett inne centrum. Är de sant?

Kommentarer
Postat av: emmah

Aa, ev ainahus HAHA

2009-02-28 @ 02:59:02
URL: http://nonstop.blogg.se/
Postat av: emmah

Aa, ev ainahus HAHA

2009-02-28 @ 02:59:08
URL: http://nonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0