Japps, fruängsskolan suger.

Nu sitter jag i skolan och ska egentligen göra svenska. Aj aj Johanna ! Jag ska skriva en deckare men de går inte så bra när man är på flamsigt flumm humör. Natta-patta sitter här bredvid mej och bloggar hon också.

Imorse vaknade jag av att min allmänt feta katt dunsade upp och ner i trappan, eller så drömde jag att han gjorde det. Vet inte säkert. Jag är så förvirrad när jag är nyvaken. Ska byta hem idag, jobbigt. Orkar inte flytta allt fram och tillbaka. Och jag har kommit på en sak. Efter varje "flytt" så försvinner något. En strumpa, eller ett halsband. Irriterande faktiskt. Och nu har jg nästan inga strumpor alls och mitt barnbidrag är slut. Ifs har Nathalie 60 % av alla mina strumpor. Aja får klara mej i 11 dagar till då mina pengar kommer, de är typ två veckor.

Nu ska jag skriva, hade !

/ J '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0