jag hatar er nästan lika mycket som jag hatar mig själv

Lista att läsa för alla som ändå inte bryr sig. :)




- Vilket är det mest pinsamma band du lyssnat på?

Typ Westlife eller nåt. När jag skulle sova (a)

- Hur många timmar har du suttit som mest vid datan?
Ingen aning, jag tröttnar ganska fort på datorapparater trots allt.

- Vilken färg har din cykel?
Jag tror inte ens jag har någon cykel x)

- Blondin eller brunett?
Brunett, höhö-

- Vilken färg har du på texten på msn?
Svart.

- Vilket stjärntecken är du?
Fisk.

- Har du diskmaskin?
Ja <3

- Rakar du av dig dina ögonbryn?

Nej :P

- Har du husdjur?
Ja. En gravt överviktig tax, och min storasyster har tre chinchillor och en fågel, min lillasyster har ett marsvin, och jag har mina små dammråttor under sängen som jag plockar fram och pratar lite med ibland.

- Vilket smeknamn gav din mamma dig när du var liten?
Lisen.

- Är du kär i någon just nu?
Jarå, många. Men en speciellt.

- Har du brutit på tyska för att imponera på en kille/tjej?
Såklart. Mjau :)

- Har du sagt "lol" någon gång under ett samlag?
Hahaha, nej?

- Har du ätit godis för hundra kronor?
Heladan, varjeda.

- Vad är du beroende av?
Musik, socker & mina människor.

- Vad har du för fobier?
Jag är skiträdd för katter, haha. Och så vågar jag nästan aldrig svara i telefonen när det ringer. Och så är jag mörkrädd. :)

- Berätta detaljerat om det äckligaste du har ätit:
Jag äter typ inte så mycket äckligt, :)

- Hur lång är du?
160 centimeter var det nog.

- Om du var ett verktyg?
Då jävlar!

- Sover du med gosedjur?
Nej.

- Vad har du som ingen annan har?
Ett liv. Haha. Nejmen.. Jag har rätt speciella tankebanor.

- Vem var den senaste du fick sms av?
Hannah, min lillasyster. Tror jag.

- Vem ringde dig senast?
Danilo.

- Är du förlovad?
Nej.

- När duschade du senast?
För några timmar sen.

- Vem tänker du på nu?
Nathalie

- Om du fick ge 25 miljoner till någon, vem skulle du ge det till då? 
Till mitt bankkonto. Eller min mamma.





Dagens sysselsättning; Ny musik.





/lsn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0