It's hard to manage cause everyday is a challenge

Ingen bloggning igår, direkt efter skolan igår gick jag, marissa och lisen hem till mej för att plugga. Sen gick vi hem till marissa och kollade på film och åt middag och sen sov jag över där. Vi kollade på kung fu panda och åt popcorn så de mysigt ( :

Nu idag är jag hemma igen och pluggar. En jäeffla massa pluggnade ! Låter bättre än vad de är... Jag skriver min deckar novell till svenska och lisen sitter i köket och pluggar spanska. Hon har prov imrn, jag också egentligen men jag har ju kurs hela dagen imrn så jag ska göra provet nästa orsdag *tiiwwiiiee*. Den här skoldagen såg ut precis som alla andra, släpade mig upp, sov mej igenom alla lektioner och vandrade hem för att göra mer skolarbete. Lämnade in min engelska läxa idag, I TID. Applåder till Johanna ! Sen skulle vi skriva om våran drömdejt, vi fick en kvart på oss. Skrev ungefär som jag själv är, enkelt. Vi har inte fått tillbaka dom än men jag tyckte att det stod Verry Good på min och jag hoppas att jag såg rätt !

/ BIG J to the ohanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0