in my dreams

hejsan, just nu sitter nathalie i studieteket och skriver deckarnovell. Johanna-panna sitter bredvid mej, men nu är det också så att nathalie är inte så snille av sej måste hon själv erkänna. Så jag vet inte avd jag ska skriva om. Eller jo, jag vet. men jag vet inte hur jag ska börja, o.s.v.

Så jag sitter och drömmer mej bort i världen. känns som att det inte finns något att se fram emot. Bara en lååång skolvecka. orkar inte. om man är trött redan på en måndag och somnar på lektionerna. då blir det fan en tuff vecka må jag säga.
joo, för fuck. Det är ju alla hjärtans dag på lördag. då ska jag vara med adam. det finns visst något att se fram emot, Vad ska ni göra den 14,e? det blir mysigt fan!
aja, nu ska jag faktiskt vara en dukig flicka och föörsöka skriva min lilla coola deckare. jaghar ju massa idéer. vet bara inte hur jag ska andväna dom. Nej vafan. nu måååste jag sticka fan.

Men vi hörs kanske ikväll. kanske bara, känner mej helt fullbokad hela långa dagen.
men fan, nu gittar jag.

love. N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0