Fredag den 13.

Ska man bli rädd? Jag har inte haft mer otur den här dagen än någon annan. (Oturen förföljer mej. Jag har ALLTID otur). Tror inte direkt på sånt, imrn är det alla hjärtans dag. Tror inte på de heller riktigt. Lisen sa att de är affärrerna som har hittat på det för att man ska köpa deras små hallon hjärtan. Låter inte riktigt troligt. Nä jag tror inte på något jag.

 Ja men alla hjärtans dag och fredag den 13 ligger på samma månad. Kul att man har tryckt in lite spexade dagar i en sån tråkig månad.
 
Idag vaknade jag först halv 8, jag skulle börja 9 och tänkte att jag kunde ligga kvar och vila lite. Självklart somnar jag. Eller så kanske jag tuppade av på grund av koldioxid förgiftning eller något eftersom att jag sov som en björn fram till 9.07. Då vaknade jag av att solen lös och jag tänkte att herregud det känns som lördag. Och då flög jag upp och jag var klar på 10 min. När jag skulle sätta på mej skorna så gick dragkedjan på min stövel sönder. Jag vrålade rakt ut och kastade stöveln rakt i väggen så att det blev ett stort fint ler avtryck på den gula väggen. Jag in i köket för att hämta blött papper och sen stod jag och skrubbade vägggen. Sen fick jag ta min brorsas gamla skor som var tre storlekar för stora och kuta iväg till skolan. Där hade vi elevens val och har bara fått lära oss om narkotika och nikotin. Visste ni att om en kille röker weed så kan han få problem med sexet? Han kan inte få stånd.

Efter det har jag varit med kompisar. Kom hem för en halvtimme sen tror jag.
Typ.

/ J '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0