Du är ingen för mig.

Är glad, glad, glad. Jag är ifs inte klar med svenskan men de fixar jag på lektionen imrn. Men jag är glad för jag har fått min ljusslinga (har tjatat om en sen 9 jan). Den sitter nu ovanför min säng och lyser så fint. Love it ! Sen har vi bokat min och natta-pattas kryssning. Den 6 mars åker vi (  :
Vill åka nu ! Det är ungefär tre veckor kvar, det går fort de vet jag. Vi ska åka med birka cruises. Men innan dess måste jag handla lite kläder, jag och Nathalie ska ladda ner musik till hennes dator som vi ska ha me på båten. Och det bästa av allt är att vi ska få en egen hytt !

Kolla soldäcket liksom !



Okej, ska berätta kort vad jag har gjort idag. Nathalie och Hennes mamma kom hem till oss och så fikade vi och bokade kryssningen. Sen körde mamma mig till pappa där jag packade och hämtade saker och sen åkte jag hem till mamma igen. Ska egentligen till mamma imrn men det blev helt enkelt så att jag åkte hit idag. Nu ska jag duscha och sen ska jag sova men vi hörs imrn.




Vi bloggar inte så bra just nu men Nathalies dator är trasig och Lisens internet är fucked up typ. ? Så vi har inte övergivit er.

/ J '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0