Bio

Hejsan, ikväll blir det bio för min och johannas del. Mysigt. Vi ska typ se benjamins buttons otroliga liv. Har hört att den filmen är riktigt bra. så det ska bli spännande.

Idag har jag varit i skärholmen och shoppat med farmor.
det blev ett par jeans. mjukisbyxor och tjocktröja, 2 cardigans, och lite annat. vi hade det faktiskt rätt så mysigt.
¨
ikväll kanske det blir så att vi sover hos johanna. men vi får se hur det blir. vi kanske sover hos mej. men det får vi se hur det blir.
Just nu sitter jag iallafall hos farmor. ska snart dra hem. kanske träffa shahin en liten snabbis innan jag och johanna åker. Men vi får se hur det blir.

Men nu ska jag vara social mot farmor den sista korta tiden som jag är här.

Vi hörs.

over and out. N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0