bara mat!

var som sagt med johanna idag, vi träffades, åkte till donken. åt och snackade lite. det var riktigt mysigt faktiskt. det var ju så länge sen vi gjorde något bara vi känns det som. aja, sen gittade vi hem till mej. Och min mamma började jiddra otroligt. Men lite roligt var det. Jag, min mamma, johanna och johannas mamma ska kanske åka till turkiet en vecka och bara ta det chill. så jävla najs. då ska vi bli bruna och shoppa! aa. sen så åt vi lite mat hemma. Det var typ allt. hon gick hem nyss. så nu ska jag ta det chill. sova lite. ikväll kl 9 är det nya beck avsnitt som bara kommer visas på tv. får inte missa.


Bästis johanna!

/ Nathalie <333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0