Ärligt asså, det suger

Är på fruktansvärt dåligt humör. Den som vågar reta upp mej får vi nog ringa en ambulans åt.

Är så trött i hela mej ! Huvudet, kroppen, ALLT ! Satt på den där kursen idag och det blev olidligare än vad jag trodde. 7 timmar, jippie. Första kvarten gick fort och resten gick så långsamt. Det kom en kille dit och pratade och pratade och pratade. Och sen talade han om hur oviktig en Vice kassör just är, undrar om han visst att jag är det. Nu kan jag ju inte göra annat än att typ sluta? Jag har ju inte ens valt själv att vara med, jag blev invald för att dom behövde en till så att det skulle bli omjämt antal pers till omröstningarna.

Konfirmation snart, ska börja göra mej i ordning för jag ser ut som en värsta levande död ! Sen efter det ska jag typ hem och lägga mej, har elevensval i morgon så vi börjar 9 och det är najs.

/ J '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0