alla val i livet är inte rätt!

jag saknar dej. Men nu finns du bara i mitt hjärta och i mina drömmar. varje gång jag ser dej blir jag helt varm, tänker på allt vi har gått igenom. Det jag gjorde var fel. Om jag kunde spola tillbaka tiden skulle jag ändra på så mycket ska du veta! En gång i tiden var du min, men nu är du bara min dröm. När jag vaknar upp vill jag bara somna upp och vakna upp igen i min dröm. Jag älskade dej och älskar dej fortfarande. Helt ärligt så kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta. Det lovar jag dej. Du gjorde mej till den jag är idag. Men fuck. Jag ångrar så jävla mycket. Allt var underbart, på en sekund så blev allt fel, jag tog slut på allt vi hade. våran vänskap tog slut, för jag hade en dålig dag? det var inte rätt att göra så mot dej, Jag sårade dej, och mej själv. Men tanken på vad jag hade gjort mot ditt hjärta gör så att det värker i hela min kropp. Allt du sa till mej den dan. det är ord jag aldrig kommer glömma. Förlåt för allt jag har gjort mot dej "/ 
Men ibland vill jag bara spola tillbaka tiden, för det som vi hade var helt underbart. Tänk alla minnen fan.
Jag saknar dej och tiden. Och förlåt för jag gjorde fel val. Men nu är allt som de e. Och vi kan inte göra något. Får väll bara vara glad över det som jag har nu..


/n

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag tre tävlingar i min blogg, presentkort och biobiljetter står på spel ! Nya tävlingar kommer inom kort så bevaka med bloglovin´ så att du inte missar dem :)

2009-02-03 @ 09:47:23
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0